2016. február 8., hétfő

Parádés hétvége


  Csütörtökön elkezdődött a farsangi karnevál. 


   Tudni kell azt, hogy a németek öt napig ünneplik a farsangot. Ilyenkor az üzletek hamarabb bezárnak, az emberek jelemzbe bújnak és buliznak. Mindenki kérdezte tőlem, hogy mibe fogok öltözni, én pedig csak pislogtattam. Nem tudtam, hogy ekkora „cécó”  a farsangi karnevál. Tényleg mindenki, aki csak teheti jelmezben van és pont ettől olyan érdekes. Nem meglepő, ha a buszon egy tehén ül veled szemben, vagy éppen Superman melletted. Az a hihetetlen inkább, ha nem viselsz semmilyen feltünő vagy színes ruhát. Az utcákon hangos zene szól, koncertek, rendezvények vannak és mámoros emberek.
   Tegnap néhány itteni önkéntes csajszival elmentem Pellingenbe a farsangi felvonulásra. Több csoport vonult fel, sör-, bor-, pálinkával kínálva az embereket. Csokit, popcorn-t, cukorkát, chips-et dobigáltak, így üdvözölve minket: „Helau!”

Kis részlet a falusi parádéról:

                                                     










   


Én indián lány voltam. :D


   Szombaton a családdal elmentünk Bernkastel-Kues-ba. Ez egy kisebb város, ahol régi-régi házak vannak, melyek a tipikus német város képét mutatják. 





Kis nézelődés után felsétáltunk a szőlősbe. Gyönyörű volt a kilátás.


Mozel folyó



Mindehol szőlő


Híres borok

Kis házikó
Réges régen...




És itt ettünk :D

Ami itt még felkeltette az érdeklődésem az, a Tündérmese szálloda, ahol minden szoba egy-egy tündérmesét ábrázol. Csodás lehet, egy olyan szobában aludni amely a kedvenc meséd ábrázolja. :D Legalábbis szerintem.  Kivülről egy egyszerű szálloda, de belül állitólag gyönyörű. Nem mentem be sajnos, de egyszer tuti visszajövök.
A szálloda


Felirat hozzáadása
 


   Mai terv az volt, hogy megyünk a trieri parádéra, de sajnos annyira fújt a szél és esett az eső. hogy elmaradt minden. Pedig a városban biztos sokkal nagyobb és izgalmasabb, de kezdésnek nekem ez is épp elég volt. :D
    Holnap újra kezdődik a suli, és minden a régi kerékvágásban lesz. Pánikra viszont semmi ok, hisz itt egy perc sem unalom. 

                                                                        U.i.: Köszönöm az olvasóimnak, hogy figyelemmel követtek.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése